Poznaj narzędzie do zdalnej diagnostyki i serwisu maszyn w momencie wystąpienia awarii.
Dlaczego warto skorzystać ze zdanego serwisu TBI?
Serwisanci firmy TBI posiadają wieloletnie, profesjonalne doświadczenie w zakresie naprawy, optymalizacji, wdrożeń, monitoringu zdalnego i obsługi maszyn CNC, które zapewnia klientowi najlepszą jakość usług serwisowych, a także odciąża od problemów związanych z obrabiarkami CNC. Nasz mobilny zespół składa się z mechaników, elektroników i elektryków, których zakres wiedzy w specjalistycznych dziedzinach, pozwala na sprawne usunięcie każdej awarii. Kompetencje naszej ekipy serwisowej są poparte doświadczeniami ponad 300 uruchomień maszyn CNC w kraju, kilkuset przeszkolonych operatorów obrabiarek oraz ogromną ilością usuniętych awarii i rozwiązanych problemów w maszynach CNC.
Co odróżnia nasze usługi zdalnego serwisu od konkurencji?
Zdalny serwis TBI korzysta z oprogramowania, które po podłączeniu do sterowania i sensorów maszyny klienta, w efektywny i bezpieczny sposób ułatwia współpracę. Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania obie strony zyskują znaczną oszczędność czasu i środków, a płynność przepływu informacji i automatyka diagnostyki ułatwia podjęcie czynności serwisowych. Serwisant, posiadając bezpośrednie dostęp do danych o maszynie, może w krótkim czasie zdiagnozować usterkę, przeprowadzić prace konserwacyjne, przygotować zespół mobilny do serwisu u klienta, a nawet usunąć awarię. Taki rodzaj kompleksowej obsługi serwisowej pozwala na zapewnienie ciągłości pracy maszyny, a sama praca serwisanta jest ukierunkowana w stronę rzeczywistego problemu. System, poprzez szyfrowanie, jest bezpieczny dla danych o maszynie i programie CNC (serwisant ma dostęp tylko do danych diagnostycznych o usterkach).